Samen werken aan verbetering

Blijf op de hoogte

Samen met de deelnemers werkt Nextlogic elke dag aan het verder verbeteren van de integrale planning voor de containerbinnenvaart in de haven van Rotterdam. Door het realiseren van meer efficiency, snelheid en betrouwbaarheid maken we Rotterdam een nog aantrekkelijkere containerhaven. Lees verder over de support die wij bieden en de technische verbeteringen waar wij aan werken.

Nextlogic Service Center

Om onze dienstverlening verder te optimaliseren, is het Nextlogic Service Center geintroduceerd. Planners van deelnemende barge operators en terminals kunnen hier terecht voor al hun (veelgestelde) vragen en handige instructies. Maar ook voor tips om verbeteringen in de eigen planning te realiseren. Het Nextlogic Service Center maakt eerstelijns ondersteuning sneller en gemakkelijker. 

De eerste versie van het Nextlogic Service Center staat nu online. Binnenkort volgt verdere uitbreiding.

Storingsdienst buiten kantooruren

Het Nextlogic-supportteam is bereikbaar binnen kantoortijden van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Voor grote storingen buiten kantooruren wordt u doorgeschakeld naar een externe storingsdienst. Deze dienst doet de eerste beoordeling van de ernst en belt zo nodig de Nextlogic-piketmedewerker. Bij een planningsvraagstuk zal de storingsdienst in eerste instantie verwijzen naar het Nextlogic Service Center en een eventuele terugbelnotitie maken.

Release notes

Nextlogic is samen met haar deelnemers continue bezig om de integrale planning te verbeteren. Op deze website staan de zogenaamde ‘release notes’ met alle actueel doorgevoerde (technische) verbeteringen.

Nieuwsgierig naar de voordelen voor gebruikers?  Ga dan naar de pagina met onze release notes.

Scroll naar boven